Wanneer je als bedrijf op een beurs gaat staan, zijn er verschillende dingen waar je rekening mee moet houden. Naast de traditionele offline marketing, is het ook belangrijk je bedrijf zichtbaar te maken op de online communicatiekanalen.
Prosos Events kan helpen bij het inzetten van experts die jouw event middels on- en offlinemarketing tot een succes maken. Hieronder lees je wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

Verleiding met gratis samples

Online marketing is niet meer weg te denken en heel waardevol als het gaat om nieuwe klanten werven voor je bedrijf of organisatie. Een maand voordat een event of beurs begint is belangrijk om de potentiële klant warm te maken om een bezoek te brengen aan jouw stand. Gebruik social media om de klant vast een voorproefje te geven van een sample die het bedrijf tijdens het event uitdeelt (denk aan een gadget, een agenda, een gratis advies of een kortingsbon). Juist voor aanvang van de beurs kan social advertising worden gericht op interesses, leeftijd en locatie. Prosos helpt hier graag bij en denkt altijd vanuit de doelgroep van jouw bedrijf, zodat wij ze via de juiste kanalen bereiken. Door middel van SEO (Search Engine Optimization) trekken wij meer relevante bezoekers naar je website en vervolgens analyseren we het zoekgedrag van de doelgroep.

Meer bereik middels flyers

Ondanks de grote populariteit van online marketing is traditionele marketing ook waardevol om persoonlijk en direct contact te krijgen met de (potentiële) klant. Vooral tijdens een beurs of event is het makkelijk om mensen aan te spreken met behulp van traditionele marketing. Je hebt nu echt de kans om potentiële klanten kennis te laten maken met je bedrijf. Door het directe contact en het uitdelen van bijvoorbeeld visitekaartjes en flyers geef je de klant het gevoel dat ze belangrijk zijn.

Het blog kun je hier verder lezen op de website van Prosos.